نمونه کار های انجام شده

فیبروز ابرو اصفهان

محتوا برای فیبروز و بلیدینگ ابرو
محتوا برای فیبروز و بلیدینگ ابرو
محتوا برای فیبروز و بلیدینگ ابرو
قبل
بعد
فیبروز ابرو
نمونه کار های انجام شده

اکستنشن مژه اصفهان

کاشت مژه در اصفهان
کاشت مژه در اصفهان
بعد
کاشت مژه در اصفهان
قبل
اکستنشن مژه
بعد
اکستنشن مژه
نمونه کار های انجام شده

خط چشم دائم اصفهان

خط چشم دائم برای آرایشی خاص و همیشگی در صورت زیبای شما 
خط چشم الینه بیوتی
خط چشم الینه بیوتی
خط چشم الینه بیوتی

خط  چشم دائمی در اصفهان

 

قبل از این که راجع به خط چشم دائمی در اصفهان توضیح دهیم ابتدا باید بدانیم که

خط چشم دائمی چیست و برای چه نوع از چشمها مناسب می باشد.در واقع باید بگوییم که خط چشم دائمی یک نوع آرایش دائمی می باشد که به شما کمک می کند تا ظاهر جذاب تری داشته باشید.خط چشم به صورت دائمی و غیر دائمی می تواند جلوه بیشتری به چشم های شما بدهد.برای همین است که بسیاری از خانم ها تمایل زیادی به انجام این کار دارند.

شیوه‌های نوین آرایش دائمی در دنیای امروز باعث شده است، خانم‌ها دردسر کمتری برای آرایش و زیباتر کردن خود داشته باشند و بتوانند ضمن رسیدگی به کارهای مختلف و برنامه های متنوع خود همیشه ظاهر زیبا و مرتبی هم داشته باشند.

به همین دلیل مراکز زیادی برای آرایش خانمها بصورت دائمی بوجود آمده است.

خط چشم دائمی در اصفهان نیز یکی از این نمونه کارهایی است که برای زیبایی افراد انجام می شود.

ویژگی های خط چشم دائمی در اصفهان

میکروپیگمنتیشن چشم یا همان خط چشم دائمی از تکنیک های جدید در صنعت آرایشگری می باشد که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.در این روش از تکنیک های آرایش دائم با توجه به سلیقه و خواست شما خط چشم های نازک، ضخیم روی پلک بالایی کشیده می شود.ناگفته نماند که این روش دارای ویژگی های بسیار زیادی هم می باشد.از جمله ویژگی های مربوط به خط چشم دائمی این است که به راحتی و با خیال آسوده  می توانید به ورزش‌هایی مانند شنا بپردازید بدون اینکه نگران ریختن خط چشم خود و سیاه شدن دور چشم باشد.

از دیگر ویژگی های این روش  این است که با شستشوی ساده و حمام کردن مداوم هم از بین نمی رود و شما بعد از حمام کردن و حتی زمانی که از خواب بیدار می شوید چشم های زیبا و همراه با آرایشی دارید.

از همه اینها مهمتر اینکه برای حاضر شدن و رفتن به سرکار و یا میهمانی دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف کشیدن خط چشم کنید و استرس این را داشته باشید که آیا خط چشم شما شبیه به هم می باشند یا خیر. و دهها دردسر دیگر برای کشیدن خط چشم دائمی داشته باشید.در نتیجه ویژگیهای زیادی برای خط چشم دائمی در اصفهان می توان شرح داد

آیا خط چشم دائمی در اصفهان  با درد همراه است؟

حال این سوال پیش می آید که آیا کشیدن خط چشم دائم درد دارد؟یا شاید این سوال برای خیلی از شما عزیزان پیش آمده باشد که آیا کشیدن خط چشم دائم خونریزی دارد؟

خب، باید به شما دوستان علاقه مند به انجام این تکنیک از مدلهای آرایش دائم بگوییم که زیاد جای نگرانی نیست. درست است که به خاطر استفاده از سوزن در اجرای این کار ممکن است خونریزی و زخم ایجاد شود اما بسیار خفیف می باشد. اما،درباره میزان درد این کار باید بگوییم که قبل از انجام کار از مواد بی حسی استفاده می شود که میزان درد را کمتر می کند البته این مسئله به آستانه تحمل درد شما نیز بستگی دارد.

بنابراین اگر به یک سالن زیبایی و مرکز معتبر و متخصص برای انجام این کار مراجعه کنید و یک متخصص ویا آرایشگر ماهر اینکار را برای شما انجام دهد بدون شک کمترین درد را تحمل خواهید کرد.

فراموش نکنید که انجام این کار نیاز به مجوز رسمی دارد و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد برای همین به هر مرکز زیبایی که مراجعه می‌کنید در ابتدا از آن‌ها بخواهید مجوز فعالیت خود را به شما نشان دهد.خط چشم دائمی در اصفهان در مراکز معتبر و آرایشگاههای معروف انجام می شود.

چه افرادی نباید خط چشم دائمی انجام دهند؟

انجام خط چشم دائمی همچون سایر خدمات زیبایی صورت، ممنوعیت هایی دارد.بنابراین ما در ادامه قصد داریم در باره افرادی که نمی توانند خط  چشم دائمی بکشند توضیحات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.بنابراین قبل از اینکه بخواهید خود را برای انجام این کار آماده کنید  از این مسئله اطمینان بدست آورید که آیا جزء آن دسته کسانی هستید که انجام این کار برایشان امکان پذیر می باشد یا خیر

اگر از جمله افرادی هستید که دچار حساسیت‌های شدید و البته مزمن هستید قبل از انجام کار و استفاده از رنگ‌های شیمیایی باید با پزشک خود مشورت کنند.

یا اگر از افرادی که داروهای اعصاب و یا داروهای خاص مصرف می‌کنند می باشید نیز مشورت با پزشک معالج برای انجام خط چشم دائمی ضرورت دارد.

مراقبت های بعد از کشیدن خط چشم دائمی

برای اینکه بعد از کشیدن خط چشم دائمی نتیجه آن چیزی شود که شما دوست دارد نیاز است یک سری مراقبت ها و نکات را بعد از انجام این کار جدی بگیرید.

 

۱-سه روز بعد از کشیدن خط چشم دائمی از شستن چشم ها خودداری کنید

۲-برای مدت سه روز از کمپرس یخ روی پلک ها استفاده کنید تا چشم هایتان ورم کمتری داشته باشند.

۳-از پماد ویتامین آ برای بهبود زخم ها و ۴-نرم کردن پلک هایتان استفاده کنید.

۵-برای مدت یک هفته از پماد هیدروکورتیزون چشمی استفاده کنید

۶-از دستکاری کردن چشم ها خودداری کنید

۷-در صورت نیاز از آنتی بیوتیک استفاده کنید

۸-برای یک هفته از استخر رفتن صرف نظر کنید

۹-در تماس مستقیم با نور آفتاب قرار نگیرید.

تمام این نکات را مراکز خط چشم دائمی در اصفهان برای شما به صورت بروشور آماده کرده و تحویل شما می دهد تا فراموش نکنید.

چه نوع  خط چشمی در اصفهان وجود دارد؟

همانطور که اکثر خانها اطلاع دارند امروزه خط چشم های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که افراد بنا به سلیقه و یا نیاز خود میتوانند آنها را انتخاب کنند. از انواع مختلف آن را این طور می توان نام برد

  • مدادی

این نوع خط چشم یکی از آسان ترین مدل ها است که امروزه اکثر خانم ها به دلیل راحت بودن آن برای کشیدن خط پشت چشم

ها از یک مداد نرم استفاده میکنند یکی دیگر از مزیت های این نوع خط چشم پاک شدن راحت و سریع آن است که به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می شود و برای بانوانی که نمی خواهند آرایش طولانی مدت داشته باشد مناسب است.

  • مایع

این مدل یکی از دقیق ترین و زیباترین مدل هاست که کشیدن آن نیاز به دقت و تمرکز بسیار بالایی دارد و همچنین زیبا و دقیق کشیدن آن نیاز به تمرین زیادی دارد پس اگر از قبل تمرین نداشته و یا تمرکز بالایی ندارید بهتر است سراغ این مدل ها نروید و هر زمان در کشیدن آن ماهر شدید از آن استفاده کنید.جالب است بدانید که خط چشم مایع خود به دو نوع است ماژیکی و مویی که لازم به ذکر است نوع ماژیکی آن بسیار راحت تر از نوع مویی آن است و کشیدن خط چشم با مدل ماژیکی خیلی زیبا تر و دقیق تر می باشد.

  • قلم خط چشم و مومی

این نوع خط چشم یکی از بهترین نوع های موجود در بازار است و استفاده از آن خیلی راحت تر از نوع مایع آن است. پس اگر می خواهید یک خط چشم زیبا و بی نقص داشته باشید بهتر است از این نوع قلم ها استفاده کنید.لازم به ذکر است که تمام مدلهای خط چشم دائمی در اصفهان توسط افراد حرفه ایی و با مواد کاملا مرغوب وبا کیفیت ان

تاتوی خط چشم چیست؟

همانطور که در ابتدا گفته شد یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین آرایش ها در چهره ، کشیدن خط چشم است اما کشیدن آن علاوه بر زیبایی هایی که دارد سختی های خودش را نیز دارد.انجام دادن روزانه این کار بسیار سخت می باشد و اکثر خانم ها به دلیل مشغله های کاری زمان آن را ندارند که هر روز این آرایش ها را تجدید کنند.

به همین دلیل امروزه بسیاری از بانوان برای آرایش دائمی چشم ها از روش های مدرن مثل بن مژه ، سایه چشم دائمی و تاتو های دائمی استفاده می کنند.

خط چشم دائم یکی از روش های دکر شده است که بر پشت پلک یعنی بالای مژه ها خطی صاف تاتو می شود که مدل های متفاوتی دارد که در زیر انواع مختلف تاتو خط چشم و کاربرد آن برای انواع چشم ها را بیان خواهیم کرد.

انواع تاتو خط چشم برای انواع مدل های چشم

لازم به ذکر است که برای کشیدن خط چشم ابتدا نیاز است نوع چشم خود را تشخیص دهید و سپس متناسب با نوع چشم خود خطی مناسب پشت چشمان خود تاتو کنید.

کشیدن خط چشم مناسب با نوع چشم باعث زیبایی و تغییر زیادی در چهره  شما می شود اما اگر نوع مناسب با چشمان خود را نشناسید نه تنها باعث زیبایی چشمان شما نمی شود بلکه باعث می شود چشمان شما تغییر حالت دهد و زیبایی اولیه خود را از دست بدهند .پس نکته مهم در تاتوی خط چشم دائم نوع چشمان شماست که باید آن را در نظر بگیرید حال برای اینکه خط چشم مناسب چشمان خود را پیدا کنید در زیر به طور مختصر وتیتر وار  انواع آن را برای انواع چشم ها توضیح می دهیم.

  • مناسب برای چشم های درشت
  • مناسب برای چشم های گود رفته
  • مناسب برای چشم های از حدقه بیرون زده
  • مناسب برای چشم های کوچک و ریز
  • مناسب برای چشم های گرد
  • مناسب برای چشم های پف دار

 

سخن پایانی

مجموعه زیبایی الینه ارائه دهنده خدمات ناخن در اصفهان، اکستنشن مژه در اصفهان، خط چشم دائمی در اصفهان، فیبروز ابرو در اصفهان، کاشت مژه در اصفهان، رنگ و لایت مو در اصفهان، کراتینه مو در اصفهان، بهترین آرایشگاه عروس در اصفهان به شما عزیزان می باشد. برای دریافت مشاوره با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمائید.

Summary
خط  چشم دائمی در اصفهان
Service Type
خط چشم دائمی در اصفهان
Provider Name
انستیتو زیبایی اِلينه,
خبابان ارباب کوچه شماره 19 پشت دبستان پسرانه نیلی پور پلاک 7, Telephone No.09137043277-09133884144
Area
Iran, Esfahan