دانستنی

کراتینه مو در اصفهان | صاف کننده مو

کراتینه مو در اصفهان

درمان کراتینه مو در اصفهان

کراتینه مو در اصفهان یکی از روش های احیای موهای آسیب دیده است.اگر تا به حال حتی کمی موخوره را تجربه کرده اید، احتمالاً توسط یک دوست یا آرایشگر به شما گفته شده است که یک درمان کراتینه را امتحان کنید (نام های دیگر عبارتند از “فور برزیلی” و “درمان صاف کردن”). درمان کراتینه به عنوان روشی «معجزه‌آسا» برای داشتن موهایی صاف‌تر و درخشان‌تر تنها در یک جلسه در سالن محل خود در نظر گرفته شده است – یا اگر ترجیح می‌دهید می‌توانید از یک درمان کراتینه در خانه استفاده کنید. اما مانند بسیاری از درمان‌های زیبایی مملو از مواد شیمیایی، نه همه درمان‌های کراتینه یکسان ایجاد می‌شوند و نه برای هر نوع مویی. و پیمایش اطلاعات نادرست در بین وب می تواند طاقت فرسا باشد. برای پاک کردن هوا قبل از اینکه به سمت شکوه براق بروید، به سراغ متخصصان رفتم تا آنچه را که باید در مورد درمان های کراتینه بدانید.

درمان کراتین چیست؟

Meri Kate O’Connor آرایشگر و رنگ‌ساز در سالن Tabb and Sparks در لس‌آنجلس می‌گوید: «مردم از نام‌های مختلف برای درمان‌های مختلف به جای یکدیگر استفاده می‌کنند، که فقط نادرست است. او می‌گوید: «شما یا درمان سنتی کراتینه خود را دارید، که معمولاً به آن دمیدن برزیلی گفته می‌شود، که واقعاً بافت موهای شما را صاف می‌کند، یا درمان‌های صاف‌کننده خود مانند Goldwell Kerasilk (در برگه جدید باز می‌شود) که به رفع موخوره کمک می‌کند. به موها می‌افزاید و درخشش می‌دهد، بدون اینکه بافت آن را مختل کند.»

به طور خلاصه: اگر از موج ها و فرهای خود راضی هستید اما دوست دارید موخوره را کاهش دهید (و بافت خود را شل کنید)، یک درمان صاف کننده دریافت کنید. اگر می‌خواهید موهایتان صاف و صاف به نظر برسد، به سراغ بلو‌آوت برزیلی یا همان کراتینه درمانی بروید.

کراتین با موهای شما چه می کند؟

بیشتر درمان‌های صاف‌کننده مو شامل استفاده از پروتئین کراتین است – که توضیح می‌دهد که چرا مردم همه آن‌ها را تحت «درمان‌های کراتینه» قرار می‌دهند – اما کراتین واقعاً ستاره درخشان درمان‌ها نیست – سایر مواد تشکیل دهنده هستند.

اوکانر با اشاره به اینکه آرایشگر شما موهای شما را با این محلول به مدت 20 دقیقه اشباع می کند، می گوید: هدف درمان سنتی کراتینه صاف کردن موها و معمولاً شامل یک محلول آزاد کننده فرمالدئید است. – قبل از سشوار شدن و اتوکشی روشمند. او می افزاید: «تمام این فرآیند، زمانی که به درستی انجام شود، بافت موهای شما را صاف می کند و موخوره را تا سه ماه کاملاً از بین می برد».

او توضیح می‌دهد: از طرف دیگر، درمان‌های صاف‌کننده بدون فرمالدئید هستند و به جای نشستن در قسمت بیرونی کوتیکول، عمیقاً در قشر مو نفوذ می‌کنند تا موهایتان را صاف کنند. در حالی که روند استفاده مشابه است، فرمول آنقدر قوی نیست (فرمالدئید برای ظاهر صاف اتو لازم است)، اما انتظار نداشته باشید که موهای شما را صاف کند. اوکانر می‌گوید: «اما این مدت طولانی‌تر خواهد بود – معمولاً بین چهار تا شش ماه.

 

جهت دیدن نمونه کار های ما کلیک کنید.

کراتینه مو در اصفهان

کراتینه مو در اصفهان

آیا درمان های کراتین ایمن هستند؟

متأسفانه، سیستم‌های صاف‌کننده مو با ایمنی کافی در سالن وجود ندارد. اگر می خواهید بافت خود را از درشت و مجعد به صاف و صاف با کراتینه درمانی آرایشگاهی تبدیل کنید، به مقداری فرمالدئید نیاز دارید که رپ بسیار بدی دارد.

برندا کامت (در برگه جدید باز می شود)، متخصص رنگ در سالن 454 نورث در لس آنجلس می گوید: «بر اساس EPA، فرمالدئید یک ماده سرطان زا است که احتمالاً در صورت قرار گرفتن در معرض مکرر می تواند باعث مشکلات تنفسی شود.

حتی اگر سالن شما از روش صاف کننده بدون فرمالدید استفاده کند، ممکن است این ماده شیمیایی وجود داشته باشد. کامت توضیح می‌دهد: «در واقع یک ماده واحد نیست، بلکه گازی است که از سایر مواد شیمیایی که در معرض گرما قرار می‌گیرند منتشر می‌شوند. بنابراین از نظر فنی، یک محصول می تواند بگوید که فاقد فرمالدئید است، اما همچنان شامل تشکیل دهنده گاز است.

کمت می‌گوید: «اگر فقط سه بار در سال درمان را می‌دهید، خطر بسیار کم است. مطمئن باشید که این روند را در سالنی با تهویه مناسب انجام می‌دهید، یا حتی ایده آلتر، با پنجره‌های باز یا بیرون».

 

پس از کراتین درمانی چه انتظاری باید داشته باشید؟

اوکانر می‌گوید: «اگر یک درمان سنتی صاف‌کننده کراتینه انجام می‌دهید، واقعاً نمی‌توانید تا سه روز بعد از آن موهایتان را لمس کنید. نمی‌توانید آن را برگردانید، نمی‌توانید آن را در دم اسبی قرار دهید، و می‌توانید آن را بشویید، وگرنه در خطر دندانه زدن آن خواهید بود.”

اگر موهای شما رنگ شده است، خطر کم رنگ شدن یا روشن شدن موهای شما پس از درمان نیز وجود دارد، اگرچه هر دو متخصص می گویند که این امر چندان رایج نیست.

کامت می‌گوید: «اگرچه کاملاً به خط کراتینه‌ای که استفاده می‌کنید بستگی دارد، اما ممکن است کمی روشن‌تر شدن – مانند، کمتر از یک سایه- از براق‌کننده‌ها، تونرها یا هر رنگ نیمه یا نیمه دائمی را تجربه کنید. این امر عمدتاً به دلیل استفاده از شامپوی شفاف کننده قبل از فرآیند کراتینه است که برای از بین بردن باقی مانده موها استفاده می شود، اما ممکن است مقداری رنگ را نیز از بین ببرد.

در هفته‌ها و ماه‌های بعد از درمان، مطمئن شوید که به موهایتان کمی TLC با ماسک مو بدهید که موهای تازه صاف شده شما را تغذیه و محافظت کند.

درمان کراتین چگونه به نظر می رسد؟

اوکانر می‌گوید: «در تئوری، یک درمان سنتی کراتینه باید حتی فرهای بسیار سفت را صاف کند، اما من دیده‌ام که زنان در نهایت با امواج خفیفی مواجه می‌شوند که هنوز هم نیاز به اتو کردن دارند. من زنانی را می‌شناختم که فرهایشان کاملا تحت تأثیر درمان‌های صاف‌کننده قرار نمی‌گرفت، در حالی که دیگران می‌دیدند که فرهایشان به حالت موج شل می‌شود.»

کامت می‌گوید همه چیز به قدرت درمان، نحوه استفاده از آن، دمای اتو صاف، میزان متخلخل بودن موهای شما و عوامل دیگری بستگی دارد که واقعاً نمی‌توانید کنترل کنید. اما اجازه ندهید که شما را بترساند. اوکانر می‌گوید: «فقط تحقیق خود را انجام دهید، نقدهای زیادی را بخوانید و با آرایشگر خود در مورد کارهایی که انجام می‌دهید یا نمی‌خواهید صحبت کنید. به هر حال، چند ماه دیگر پاک می‌شود.»

 

سخن پایانی

مجموعه زیبایی الینه ارائه دهنده خدمات ناخن در اصفهان، اکستنشن مژه در اصفهان، خط چشم دائمی در اصفهان، فیبروز ابرو در اصفهان، کاشت مژه در اصفهان، رنگ و لایت مو در اصفهان، کراتینه مو در اصفهان، بهترین آرایشگاه عروس در اصفهان به شما عزیزان می باشد. برای دریافت مشاوره با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمائید.

Summary
کراتینه مو در اصفهان
Service Type
کراتینه مو در اصفهان
Provider Name
انستیتو زیبایی اِلينه,
خبابان ارباب کوچه شماره 19 پشت دبستان پسرانه نیلی پور پلاک 7, Telephone No.09137043277-09133884144
Area
Iran, Esfahan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.